Montaż i instalacja central telefonicznych


    W naszej ofercie znajdziesz:

Kompleksowy montaż systemów telekomunikacyjnych obejmujący:
  • konsultacje
  • projektowanie
  • dostawy
  • wdrożenia
  • serwis
  • wsparcie techniczne
  • Oferujemy
    • Montaż / instalacja Central telefonicznych
    • Wyposażenie dodatkowe, peryferialne
    • Instalacje telefoniczne
    • Instalacje komputerowe
    • Instalacje alarmowe
    • Instalacje TV przemysłowej
    • Aparaty telefoniczne: cyfrowe, analogowe, IP, SIP
    • Centrale alarmowe
     Główne obszary działania firmy to:

    W zakresie technologii sieciowych jesteśmy w stanie zaprojektować i wdrożyć profesjonalne rozwiązania, obejmujące:

  • montaż przętu telekomunikacyjnego firm Panasonic i LG-Ericsson
  • systemy komunikacji głosowej IP i Telefonia,VoIP, Panasonic, LG-Ericsson
  • zarówno podstawowe funkcje sieci transmisji danych (routing i switching),jak i zaawansowane technologie wykorzystujące infrastrukturę sieciową, takie jak:
  • wideo (wideokonferencje),
  • sieci bezprzewodowe (WLAN)
  • Realizacja okablowań niskoprądowych
  • Montaż / instalacje central telefonicznych Kraków

     

    System okablowania strukturalnego
  • Istota okablowania strukturalnego realizowanego przez naszą firmę, polega na unifikacji jego elementów składowych, a w szczególności kabli i przyłączy. Dzięki temu powstaje system o charakterze otwartym, umożliwiający akceptację szerokiego spektrum technologii sieciowych i telekomunikacyjnych, także tych, które pojawią się w przyszłości. Nasi pracownicy posiadają doświadczenie w projektowaniu i realizacji systemów okablowania strukturalnego oraz certyfikaty producentów.
  • Dostawy sprzętu i oprogramowania Dzięki długotrwałej współpracy z czołowymi producentami sprzętu i oprogramowania jesteśmy w stanie dostarczyć technologię
    dostosowaną do Państwa indywidualnych potrzeb. Wiele kontraktów realizowanych przez Neter charakteryzuje się kompleksowością dostaw i usług, obejmujących całkowitą teleinformatykę obiektu wraz ze świadczeniem serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

  • Każde zlecenie związane z wdrożeniami systemów telefonicznych/teleinformatycznych traktujemy jako indywidualny projekt przeznaczony dla rozwiązania potrzeb komunikacyjnych Twojej firmy.

    Ustalenia i wstępna wycena odbywa się na podstawie rozmowy telefonicznej. Konkretne rozwiązania i projekt wykonania przedstawiany jest po wizycie u Klienta i dokładnym ustaleniu potrzeb i warunków montażu.

    Dobrany sprzęt jest zawsze optymalny i dostosowany do indywidualnych potrzeb i warunków w firmie.

    Montaż i wdrożenie odbywa się w godzinach i dniu ustalonym z Zamawiającym, tak aby nie dezorganizować pracy w firmie Klienta.

    Montują i uruchamiają system profesjonaliści przeszkoleni i z certyfikatem producenta danej centrali, są to inżynierowie znający dokładnie funkcjonalności podstawowe i opcjonalne montowanego sprzętu, posiadają przy sobie niezbędny sprzęt i narzędzia do wykonania zlecenia.

    Następnie po montażu całość jest dokładnie testowana pod kątem poprawności działania sprzętu i oprogramowania.

    Modyfikacje Klienta w zakresie schematu pracy oprogramowania są nanoszone na bieżąco przy testowaniu sprzętu i jeżeli jakiś pomysł się nie sprawdzi także w następnych dniach.

    Zawsze dążymy do tego by Klient był w 100% zadowolony i rozwiązanie było profesjonalne w optymalnej cenie.


    imagesiec